De Cliëntenraad
De Cliëntenraad (CR) is een officieel adviesorgaan dat tot taak heeft de gemeenschappelijke belangen van de bewoners van het Johannahuis te behartigen. Elke maand vergaderen we met de directie over uiteenlopende onderwerpen, zoals de kwaliteit van zorg, welzijn van de bewoners en de woonomgeving. In de CR zitten vertegenwoordigers en/of bewoners van het Johannahuis en van de Zorggarantie.
In de Parkpraet (het magazine voor Johannahuis, Van Ommerenpark en de Zorggarantie-abonnees) kunt u elk kwartaal over diverse activiteiten en interessante artikelen lezen. Onze notulen vindt u elke maand op het mededelingenbord tegenover de lift in de hal op de begane grond. De CR werkt op basis van een huishoudelijk reglement en maakt elk jaar een jaarverslag
We zijn ook graag bereikbaar en zichtbaar voor u als contactpersoon van onze bewoners. Heeft u zelf ideeën, wensen of opmerkingen? We horen ze graag via de mail: clientenraad@vanommerenpark.nl
Als nieuwe bewoner kunt u een bezoekje verwachten van één van onze leden. Dit wordt altijd van tevoren aangekondigd. Mocht u daarop geen prijs op stellen dan kunt u dat natuurlijk kenbaar maken als u wordt benaderd.
De CR bestaat uit de volgende leden:
De heer Joost de Witte, voorzitter
Mevrouw Else Marie Dil - Stork, lid, vertegenwoordiger Zorggarantie-abonnees
Mevrouw Heleen Lugard, lid
Mevrouw Nicolette van der Kleij, lid
Mevrouw Liesbeth Stroes, lid
Mevrouw Hilde Zegelaar-Walker, lid
De heer Bart Carpentier Alting, lid